Tavoitteenamme on auttaa kunnianhimoisia yrittäjiä menestymään.

Me uskomme yrittäjyyteen. Siihen että kun tekee itselleen, niin on paitsi lupa menestyä niin myös nauttia menestyksen hedelmistä. Asiakkaiksemme hakeutuu yrittäjiä, joille pelkkä kirjanpito ei riitä. He saavat meiltä enemmän kuin tavallisesta tilitoimistosta: kumppanin kasvuun.

KENENKÄÄN EI KANNATA ENÄÄ MAKSAA PELKÄSTÄ KIRJANPIDOSTA.

COMBI WORKS OY • TEOLLISEN VALMISTUKSEN VIRTUAALIALUSTA

”Kun yritys kasvaa, niin kasvavat myös vaatimukset taloudenhallinnan kumppania kohtaan”

“Meillä oli aikoinaan iso tilitoimisto, jossa olimme pieni asiakas. Vaihdoimme TalousNosturiin, jossa koimme olevamme tärkeitä ja saavamme parempaa, henkilökohtaista palvelua. Ja mikä hienointa, yhteistyömme kasvaa ja muuttuu yrityksemme kasvun mukana.

Pari vuotta sitten ulkoistimme Suomen yhtiön osalta lähes koko taloushallintomme TalousNosturille. Näin saimme lisää liikkumavaraa, kun kiinteistä palkoista tuli muuttuvia ja ulkoisia kustannuksia. Järjestely paitsi lisäsi joustavuutta, niin myös toi käyttöömme talouspäällikön asiantuntemuksen, jota ei talossamme omasta takaa ollut.

Nykyiseen liiketoimintamalliimme on tulossa muutoksia, joiden suunnittelussa ja toteuttamisessa tulemme tarvitsemaan TalousNosturin talouspäällikön konsultaatiota.”

Edward Blomstedt
CEO

NELIRAUDOITUS OY JA NELIRAUDOITUS ASENNUS OY • RAUDOITUSURAKOINTI

”Talousassistentti apuun hoitamaan yrityksen reskontraa ja taloushallinnon rutiinitehtäviä”

Talousassistentti voi toimia joko yrityksenne tiloissa tai etänä TalousNosturin tiloista käsin. Kiire, työntekijän sairastuminen tai loma eivät enää aiheuta tarpeettomia viivästyksiä tai pakota muuta henkilöstöänne lisäämään työkuormaansa. Talousassistentti on palveluksessanne tarvittaessa nopeallakin aikataululla ja omalla tietokoneella varustettuna.

”Assistenttipalvelusta on ollut meille todella paljon hyötyä. Elena on kehittänyt oston ja myynnin hoitoon ihan uuden, selkeän ja johdonmukaisen tavan, jonka avulla laskujen teko on nopeutunut ja helpottunut.

Lisäksi kaikki rekisterimme ovat nyt ajan tasalla, ja kaikki tarvittavat tiedot löytyvät sieltä. Teemme myyntilaskut nyt päivittäin, jolloin ne eivät enää kasaudu viikon yhdelle päivälle.

Assistenttipalvelu on käytössä myös etänä, ja jos meillä on jokin ongelma, skannaamme vain laskun Elenalle, ja hän hoitaa sen heti.

Tällä hetkellä Elena käy 2 kertaa kuukaudessa selvittäen epäselvyydet ja huolehtien siitä, että paperimme pysyvät kunnossa, ja kaikki hoituu ajallaan. On hyvä, että meillä on tukihenkilö, johon voimme olla yhteydessä aina tarvittaessa ja joka tuntee yrityksemme toiminnot.”

Pertti Lesonen
toimitusjohtaja, yrittäjä

BONFINN • MUKAVAA MAJOITUSTA LENTOKENTÄLLÄ

”Luotettava, pitkäaikainen kumppani on meille ensiarvoisen tärkeä”

”TalousNosturi on ollut luotettava kumppani jo vuosia. Me arvostamme pitkiä yhteistyösuhteita, jolloin molemmat osapuolet tuntevat toisensa ja yhteistoiminta on ehtinyt hioutua sulavaksi.

Kun konsernimme syntyi yrityskaupan myötä, olimme tilanteessa, jossa meillä oli kaksi eri tilitoimistoa. Kokonaisuuden toimivuuden varmistamiseksi tarvitsimme yhden luotettavan kumppanin koko konsernille. Pitkä hyvä asiakassuhde oli tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa. Valitsimme TalousNosturin emmekä ole katuneet.

Arvostamme myös sitä, että meillä on oma nimetty kirjanpitäjä, jonka saa aina halutessaan kiinni. Tavoitettavuus onkin ollut TalousNosturilla aina erinomaista. Pienissäkin asioissa voi soittaa, ja ajan myötä meille on syntynyt henkilökohtaiset suhteet sekä omistajiin että henkilökuntaan.

Tällä hetkellä työstämme sähköisen laskutuksen, Netvisorin ja hotelliohjelman integroimisen kanssa, mutta uskomme vahvasti, että TalousNosturi saa asian hoidettua kuntoon.”

Petri Vehmas, omistaja

Ota yhteyttä Valikko